2012. augusztus 6., hétfő

Varrós doboz

Ha én egyszer belevetem magam valamibe, az nem megy fél gőzzel :) Körbenéztem a neten, hogy a bökögetők (ahogy a keresztszemes hímzők hívják magukat és a műfajt) hogy is szokták az eszközeiket, fonalaikat tárolni. Láttam csodaszép varrós dobozokat, legtöbbször elég borsos összegekért. Aztán valahol olvastam, hogy egyik sorstársam egy barkácsáruházban vásárolt egy alighanem csavarok rendezgetésére használatos szerszámosládát, és abban tartja hímzéshez szükséges dolgokat. Nosza, rajta, ellátogattam a helyi OBI-ba, és 1990 Ft-ért enyém lett ez a kis csavarrendszerező, aminek mindkét oldalába rengeteg gyönyörű fonal el fog férni. És íme, már birtokba is vettem: egyelőre még persze elég üres, de szépen lassan megtöltöm majd a szivárvány minden színével.



2 megjegyzés:

  1. Nekem már öt! ilyen van tele. :D Szülinapomra asztalos készíti a tutit amibe reményeim szerint minden elfér majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KEdves Csilla!
      Az én dobozkám sem ilyen foghíjas ám, elég rendesen teletömtem :D Lassan aktuális lesz beszerezni még egyet, hogy kényelmesen elférjek. Na de öt doboz :D :D :D Én ennyi fonalat "nem merek" felhalmozni, nehogy a férjem agyvérzést kapjon.... Viszont, amit azóta sem fényképeztem még le, szépen gyűlnek az anyagok, hiszen egyre több hímzésem végzi párnaként vagy textilképként. :)
      Ha elkészül az asztalos által készített csodatároló, szívesen megnézném, hátha kapok ötletet a hosszú távú tároláshoz (már ha nem jogvédett az alkotás :D :D :D )

      Törlés